سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        منم شاخ دخترا شاه رپ

        شعری از

        رقیه یاوری زاده(ازل)

        از دفتر سخن ازل نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۷۲۸۰۸
          بازدید : ۷۶۵   |    نظرات : ۲۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب رقیه یاوری زاده(ازل)

        منم شاخدختراشاه رپ
        بسلامتی ساقی که نسخمو بست
        این خیابونه که همه رو مال خودش کرد
        فاز دورش کرد/مال خودش هست
        خندت میاد به حرفام/ولی رپ میگم پی ببری که تنهام
        به من میگی قصه نگو /این کارخدا بوده قصه نبود
        میگی رپ بگو فقط برای من/چون فدای عشقی یعنی فدای من
        من رپ میگم واسه دل خودم/دورت خط کشیدم تو تلفنم
        ازم میخوای ولت نکنم /از دافای شاختم میخوای فالوت کنن
        اصن بدرک صاحب وامت کنن..
        همین که ل.شی هستی کافیه ‌/واسه تکست هام هستی قافیه
        دورویات یه مشت خرن/فکر کردن با فرزندپیغمبرن
        مشکلی نی بشین کار خدارو ببین /به موقشم که شد تومیخوری زمین
        ما که فعلا داریم حال میکنیم/توی فوتبال زندگی بازیکنیم
        پاس میدم بهت 
        پاس کارین خوبه
        قول و قراره
        خاستگاری جوره
        منم شاخ دخترا
        شاه رپ
        بسلامتی ساقی که نسخمو بست..
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        کبری یوسفی
        شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ۱۶:۳۱
        سلام بانوی عزیز
        درودتان زیبا سروده اید
        مرحبا موفق باشید ودرپناه حق
        خندانک خندانک خندانک
        رقیه یاوری زاده(ازل)
        سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷
        سپاس گذارم

        ماناباشید خندانک خندانک خندانک
        یحیی بزرگی پور
        چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ۰۷:۳۸
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        رقیه یاوری زاده(ازل)
        رقیه یاوری زاده(ازل)
        يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۱
        سپاس گزارم مهربان


        مانا باشید

        خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0