شنبه ۳ آذر
تو نباشی شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ۲۲:۵۹ شماره ثبت ۷۲۳۵۷
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
تو نباشی کنار من .یک شهر
پیش من باشه باز دلم تنهاست
میدونم میتونی ببخشی منو
دل تو به بزرگی دریاست
کنج قلبت بزار بپوسم من
اما هرگز دلم رو دور ننداز
عادتم دادی عاشقت باشم
زنده زنده منو توو گور ننداز
هر جا میرم یه خاطره ازتو
کوله باری میشه روی شونم
شک دارم بعد رفتن حتی
به این که عاقلم یا دیونه ام
هنوزم بعد رفتنت تنهام
همه ی شهر اینو میدونه
تو کنارم نباشی شهر که هیچ
کل دنیا برام یه زندونه
بی تو هر جایی باشم این روزا
دل وامونده ام برات تنگه
من یه عمره اسیر قلب توام
این جدایی برای من ننگه
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد گرامی سال نو شما و خانواده محترم هم مبارک | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد گرامی | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد عزیز | |
|
ممنونم از نظر لطفتلن استاد عزیز | |
|
ممنونم از نظر لطفتان بانو یوسفی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک