عاقبت روزی به پایان می رسیم
از خرابی ها به سامان می رسیم
شاد و خرسند از این بال و پریم
زیرا که داریم به خوبان می رسیم
درمانده ز دردیــم ولـی باز هــنوز
خشنود از آنیم به درمان می رسیم
تنهایی کشیدیم بسی شب و روز
مژده بادا که داریم به یاران می رسیم
به مقصد عشق به راه افتاده ایم
به فریاد گوییم به جانان می رسیم
بسیار زیبا و دلنشین بود