جمعه ۲ آذر
روزیگاره نه دئیم شعری از مهدی تنهائی
از دفتر آیلی گئجه لر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۷۱۵۴۹
بازدید : ۵۴۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
سنی آلدی بو فلک، قلبیمه وُردی نه یارا...
نجه کی آلدی اوجور خان چوبانینان دا سارا...
نه گوزل همدمیدین سن نهگوزل یولداشودون...
سنه تای دای اولا بیلمز، اورَ یه همدم اولا...
روزیگاره نه دئیم؛ ایش اله ئیب هی او زینه...
هر اوره بیر اولانی؛ آیریلیغا فوری سالا...
بیلمیرم من نجه یادّان چیخادیم خاطیره وی...
نه چتین میش بی نفر؛ قویوب گده، یادی قالا...
گجه لر آزا یوخو ما گل داها ازدیر مه اوزو...
داراخ آلما الیوا؛ آز او ایپه ساچی دارا...
یوخوما هی گلیسن ایسته میسن آیریلاسان...
اویاناندا گورورم کی؛ گینه یوخسان آی بالا...
ای امان بو فله ئین ایشلرینه دای نه دئیم...
نه چتین میش نه چتین، سالدی آرا میزده آرا...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد استکی عزیز 2: | |
|
سپاس از لطف و توجهت جناب همایون خان دوست عزیز مرسی انشالله روزی تبریز میای خودم برات ترکی یاد میدم...البته تو آنقدر لطف و توجه داری که با دل درک میکنی شعرا رو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.