سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    حاضرغایب

    شعری از

    ناصر عبدالحسین پور

    از دفتر نیمه گمشده نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۱۷ شماره ثبت ۷۱۱۲۸
      بازدید : ۲۸۵   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ناصر عبدالحسین پور

    گویند
          چشم‌ها
    دیده‌بانان عشق‌اند
    که ناقوس بیدارباش را
                    در گوش جان می‌نوازند
    اما
    عشق من
    چگونه است؟
    که در دوریت
    ترا
    هزاران بار
            در خود
                   حس می‌کند
            ****
     
     
     
     
    در آیینه ترا می‌بینم
    تنم بوی ترا می‌دهد
    گرمی خون ترا در رگ‌هایم حس می‌کنم
    آنان در عشق فنا می‌شوند
    من
    در عشق تو
    زندگی را می‌جویم
    پرواز را
    بیا باهم به باغستان خدا برویم
    من ستاره‌ها را بچینم
    و در دامنت بکارم
    تا آسمانم
    برای همیشه
    روشن باشد
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۱۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا بود خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰
    درودتان
    زیبااااااااا
    خندانک خندانک خندانک
    کبری یوسفی
    دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۱
    سلام استاد بزرگوار
    بسیار زیبا سروده اید
    مرحبا
    درپنا ه حق خندانک خندانک خندانک
    سعید فلاحی
    سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۵۵
    درودتان



    پاینده و سرسبز و بهاری باشید

    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0