سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مرهم

      شعری از

      رسول مهربان

      از دفتر رسول مهربان نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۰۵ شماره ثبت ۷۱۰۷۰
        بازدید : ۴۱۹   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رسول مهربان

      از خودم خواهم که یک شعری برای درد این ملت بگم
      ازگرانی از نداری از صدای ناله های مردم کشور بگم
      ای رسول مهربان شعری بگو از مردم خانه به دوش
      از جفا بر مردم ایران زمین میرسد خونم به جوش
      ای رسول مهربان صحبت بکن از دستهای کارگر
      مردمانی که برای نان شب میشوند خونین جگر
      ای رسول مهربان وصفی بکن از حال و روز اقتصاد
      آبروی کاسبان خوب شهر با گرانی میرود راحت به باد
      ای رسول مهربان از صدای گریه های دختری تنها بگو
      از نداری تن فروشی میکند کاهلان میخواننش بی آبرو
      ای رسول مهربان حرفی بزن از مردم بحران زده
      از گرانی از نداری از جوانان از نسلی غم زده
      ای رسول مهربان با بغض های یک پدر از نرخ بیکاری بگو
      دستها بالا ببر با حال زارت با خدا کن گفت و گو
      ای رسول مهربان از خداوند شادمانی بهره این ملت بخواه
      نعمت و آرامش وثروت برای کل این کشور بخواه
      ای رسول مهربان این را بدان از شعر تو کشور کمی عالی نشد
      انتقاد شاعران یک مرهم است شاید دلی آرام شد
       
      رسول مهربان
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0