جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب حمیدتقی زاده
|
متن عاشقی❤️سرصحبت بشینید،دارم میگم حرف جدید/ازعاشقی دارم میگم ازعشقی که کسی ندید...
عاشق هیچ کسی نشید،دل به هیچ کسی ندید/زجربسیارکشیدم کسی به دادم نرسید...
شایدبگیدشمابدید،دیگه ازعشق اینجورنگید/عاشق بودم مثل شما،دوسش داشتم خیلی شدید....
عاشق بودم اماندید،به سادگی ازم برید/کلاهرکی بهم رسید،یه روزی ازدلم پرید....
وقتی دوسش ندارید،الکی قولی ندید/نمیدونی چه حالی شدعشقشوبا اون یکی دید....
وقتی رسیدبه خونشون همه لباساشودرید/به یادخاطرات اون چه نعره هاکه نکشید...
توآسمون به جای ماه عکس ستارشوکشید/به گونم آسمون عاشقی مثل اون ندید...
عاشق بشیدنه که نشید،عاشق هرکسی نشید/اگه دیدیددرک نداره تزعشق بهش چیزی نگید....
آدم تنهامیشیددل به هرکسی بدید/وقتی دیدیدجانداریدفقط بریدفقط برید...
منکه گفتم غصه موشمابه هیچ کسی نگید/باگفتن قصه ی من باعث جدایی هانشید....
بسه دیگه پاشیدبرید،بریدبه عشق سلام بدید/فقط باحرفای دروغ،نمک روزخم من نشید.
نمک روزخم من نشید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.