سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 8 فروردين 1403
    18 رمضان 1445
    • شب قدر
    Wednesday 27 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۸ فروردين

      مسیر عشق

      شعری از

      علی برهانی(ودود)

      از دفتر ودود نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۷۵۶۸۶
        بازدید : ۲۳۱۱   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی برهانی(ودود)

      صدای ارسالی شاعر:

      یاودود 
      ,.,,,.,,,.,,,.,. 
      از پرستو تا هیاهو شور رفتن مانده است 
      هر مسیری میروم این شور دل فرمانده است  
      مقصدم گاهی طبیب و گاه در میخانه هاست
       در دوراهی, عقل شاگرد است و عشقم رانده است   
      اینکه طولانی شود گاهی مسیرم نیست غم 
      یا بپردازم عوارض های ان را بیش و کم 
       
      یا جریمه های تقدیر و ترافیکای دل  
      یا تحمل مصرفش بالا رود صد بار هم  
      نیست غم تا من مسیرم با تو معنا میشود
      با تو دوغ زندگیم قرق نعنا میشود  
      نیست غم وقتی تو هستی در توقف های ذهن  
      شان من با شور عشقت شین شعنا میشود  
      ای نگارم گارد ریلی نیست در مسیر عشق   
      جاده ها خاکی و گردش مایه ی خمیر عشق  
      نا امیدی پنچرم میکرد اما وصله ها 
      میخورم از این طبیبان .گاه از ضمیر عشق  
      میرسم با این علایم ای نگارم بر درت 
      مینوازم دانه دانه تار موهای سرت  
      (ای نگارا عشق من را از نگاهم بر بخاه) 
      چون پرستو با هیاهو میپرم با هر پرت
      علی برهانی(ودود)
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0