سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        عشق از دست رفته

        شعری از

        علی دیندارلو اینالو

        از دفتر رفیقان نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۷۰۴۳۴
          بازدید : ۲۷۱   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی دیندارلو اینالو
        آخرین اشعار ناب علی دیندارلو اینالو

        من بدون تو در این دنیا چه کنم
        زندگی را بی وجودت تنها چه کنم
        عاشق بی سروسامان تو بودم روزی
        من مست و پریشان تو بودم روزی
        مجنون و اسیر تو و رویایت بودم
        من محو تماشای رخ زیبایت بودم
        مثل کودکی چالاک بودم در آن روزها
        مجنونت و بی باک بودم در آن روزها
        بی حاشیه دیگرشده بودم در آن دوران
        خوشحال و دل آزاد و خوب چون موران
        هر چند که بگذشت آنچه تو با من کردی
        راحت نظر رفتن و دل کندن کردی
        هرگز نکنم بخشش و از تو گذرم
        وای از آن روز که افتد نظرت بر نظرم
         
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۱۵
        درود بزرگوار
        جالب و زیبا بود خندانک
        کبری یوسفی
        پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ۰۴:۱۷
        سلام بزرگوار
        زیبا وجالب بود
        درپناه حق موفق باشید خندانک خندانک خندانک
        مجید شیاسی  مجید
        پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۳۳
        سلام بسیارزیبا درود برشما
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳
        درودتان
        زیباااااا
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0