سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        آمیزش

        شعری از

        ناصر عبدالحسین پور

        از دفتر نیمه گمشده نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷ شماره ثبت ۷۰۳۵۴
          بازدید : ۳۱۲   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ناصر عبدالحسین پور

        صدای باران
        سکوت تنهاییم را شکست
        مرا به جشن زمین دعوت نمود
        زیر رقص نور آسمان
        خود را در باران رها کردم
        بوی نم خاک مرا با خود برد
        آمیخته شدم
        یکی گشتم
        چنانکه نور چشمم را
                        در نگاه خورشید دیدم
        صدایم را در آواز پرندگان
                   شنیدم
        بوی تنم را در باد حس کردم
        و جسمم را با تمامی عشقش
                            در طعم میوه‌ها چشیدم
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸
        خندانک خندانک خندانک
        وحید کاظمی
        سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۲۷
        خندانک خندانک خندانک
        مجید شیاسی  مجید
        سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱
        سلام درود برشما
        کبری یوسفی
        سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
        سلام بزرگوار
        زیبا سروده اید
        درپناه حق خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵
        درودتان
        زیبااااااااا
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0