سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    قفسی برای پرواز

    شعری از

    مرصاد رسولی(آسف)

    از دفتر زمزمه های تنهایی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۷۰۱۲۸
      بازدید : ۵۰۶   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    برای بی تو ماندنم زمانه را کشتند
    چو شادی دلم شدی بهانه را کشتند

    به دانه ای که خواب گشته در زمین گویید
    نهان بمان که با تبر جوانه را کشتند

    تکیده روی شاخه ای به سوگ گل بلبل
    به جرم عاشقانگی ترانه را کشتند

    هزار پرسشم ولی زبان دل کوتاه
    چو پاسخی نبود نور خانه را کشتند

    حجاب روی ماه شد پریش راحت باد
    ببین چگونه رسم دلبرانه را کشتند

    امانتی که داده او بشر نگهدارد
    ندادِشان و آخر عاشقانه را کشتند

    دگر قفس بشد سرای مرغ خوش آواز
    نوای بی نوای در شبانه را کشتند

    سخن به مدح گشت و شد گلایه ها ممنوع
    قلم به بند شد که شاعرانه را کشتند
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸
    خندانک
    سلام خندانک
    خوش آمدیدبه جمع ما خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۱۵
    درود بزرگوار
    موثر و زيبا بود خندانک خندانک خندانک
    مهدی سالوند (مهدی)
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۵:۳۵
    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    توفیق رفیق راهتان
    خندانک خندانک خندانک
    دعوتید به غزل « شِکوه » ام ، سپاس
    مریم محبوب
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۶:۵۳
    درود خندانک خندانک

    به جرم عاشقانگی ترانه را کشتند

    خندانک خندانک خندانک
    کبری یوسفی
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۱۸
    سلام بزرگوار
    زیبا سروده اید
    درپناه حق خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۸
    درودتان
    زیبااااااااا سروده اید
    خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۵۶
    .


    درودبرشما خندانک خندانک خندانک خندانک
    مجید شیاسی  مجید
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۴۳
    سلام درود برشمابسیارزیبا
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0