سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      سودای عشق

      شعری از

      مجیدکرم زاده (سالک)

      از دفتر واژه ها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۴۵ شماره ثبت ۷۰۰۶۰
        بازدید : ۵۰۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجیدکرم زاده (سالک)

      هارای چکمیش وجودیم وار،باشیمدا عشق سوداسی 
      یایلسین عالمه  واردیر  منیم تک عشق رسواسی
      بوعشق اُوغروندا جان ایسترسه جانان،جانیمی وررم
      جانمیدا نشئه سی قالمیش،توکنمز عشق صهباسی
      بوتون عالملره رسوا اولام،بیر ذره قورخوم یوخ
      بونا فخر ایلرم کی سسلنه عشق شیداسی
      منیم سودای عشقیم وار باشیمدا،هیچ قراریم یوخ
      سینمده گور نه طوفان ایلیوبدور عشق غوغاسی
      دیار عشقیده هرکس تاپامّاز معرفت بولسون 
      گرک عاشقلرین اولسون باشیندا عشق رویاسی
      کونول،حکمیله فرعونِ وجودیمله نزاع ایتدیم
      آخی موسی کیمی واردیر سینمده عشق سیناسی
      گناهیم باشدان آچمیشدی،منه حقدن نظر اُولدی
      عصای عشقیمی وردوم آچیلدی عشق دریاسی 
      خفا ده  ساخلین اسراری تا فاش اولماسین هرگز
      گرک پنهان اولا نا اهلی لردن عشق معناسی 
      بو بیر قانوندی کام آلمازلار عاشقلر اوز عشقندن
      بو قانونی ازل گوندن قویوبدور عشق دنیاسی
      حیاتین قید و بندینن اوزون قورتارسا هرمجنون 
      مدارا ایلیر بیر گون اونونلا عشق لیلاسی
      مقام عشقیدرو سالک قیامت ایلیوب طبعیم
      قولاخ ور سیزلاییر کونلومده شمسین عشق سیماسی
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۵۱
      خندانک
      مجید شیاسی  مجید
      شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۰۲
      سلام درود برشما
      کبری یوسفی
      شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
      سلام درود برشما بزرگوار
      درپناحق خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۷
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0