« ايرانيَم »
سربازم و سربازم ، بر دشمنان مي تازم
ايرانيَم ايراني ، در پُـر دلي ممتازم
دشمن شدم به دشمن، بر دوستان جانبازم
رزمنده ام به ميدان ، رزمي بُوَد آوازم
ايرانيَم دليـرم ، از حق بُوَد ابرازم
خدمتگزار دينـم ، اسلاميـَم سربازم
بر دوستان جانبازم ، با دشمنان ناسازم
رزمنده ام ايراني ، در رزم ترك تازم
اي حزب بعث گمراه،من بر وطن جانبازم
از دشمنان نترسم ، از پايشان مي اندازم
اي دشمن دينداري ، دينداري از آغازم
با ضربه ي كلنگم، گوري برات مي سازم
صياد بي كمينگاه ،كوري كه در پروازم
صيد تو جغد كورس،جغدي نِي ام شهبازم
ايرانيَم ايراني ، با جنبه ي روحاني
من دورم از شيطاني، دينداريَـس آوازم
ايراني از قديمس ، در نزد حق كليمس
حرفش به طبق دينس،بر حق چه مي برازم
طبعم به دشمني نيست،دشمن به آدمي نيست
دشمن اگر كه باشم ، من دشمن گُرازم
صدام يزيد كافر ، ايرانيَـم دلاور
بي دين نباشم آخر ، بر دين حق مي نازم
صدام بنشين سرِ جات ،ايران بِـبر تو از ياد
گر بيش ازاين زدي داد،بازم برات مي سازم
آتش زنم به حزبت،بر قول و فعل كذبت
آماده كردم آتش ، در لوله هاي گازم
بهر زبان گُنگت ، تيغ دو دَم بـسازم
وانگه سرت بكندم ، در جبهه ي اهوازم
صدام تو گيج و مستي،خودخواه و خود پرستي
از حزب ابلق هستي،من با تو كي بسازم
حزب حسيني ام من، قشر خميني ام من
شغلم بُوَد شهادت ، زين شغل سر فرازم
٭٭٭
سروده سال 1360
حماسی و زیبا بود