سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مشکی‌پوش

      شعری از

      ابراهیم کشاورزپور

      از دفتر قلب یخی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۳۰ شماره ثبت ۶۹۵۴۸
        بازدید : ۳۹۷   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ابراهیم کشاورزپور
      آخرین اشعار ناب ابراهیم کشاورزپور

      #مشکی‌پوش
      نو که می‌آید به میدان کهنه دل‌آزار شود
      سینه‌های عاشقان گنجینه اسرار شود
      من و تو بودیم و جام و می و مستی و شراب
      باید این خاطره‌ها در دفترم انبار شود
      تو هنوز زنده‌ای و عاشقِ تو مشکی پوش
      "رفتنت" علتِ خوبیست که عزادار شود
      حالِ من حالِ همان عابد مشتاقیست که
      لحظه دیدار عزیرائیل، گنهکار شود 
      از همان روزِنخست صفحه‌ی تقدیر این‌بود
      که فلانی باید بیکس و بی‌یار شود
       
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۲۲:۳۷
      درود گرامي
      تضمين؟ خندانک خندانک خندانک
      ایمان کریمی
      يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۰۷:۲۱
      سلام عزیزم
      یه مقداری عروض بخون...
      با اوزان بیشتر آشنا شو
      استعدادتو در فضای مجازی حیف نکن
      همایون طهماسبی (شوکران)
      يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۹
      درودتان بانو
      بسیار زیباااااااااا
      خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۳۷
      سلام بزرگوار
      زیباست
      در پناه حق خندانک خندانک :
      مجید شیاسی  مجید
      يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۲۱:۲۷
      سلام درود برشما بسیارزیبا و عالی
      سیاوش اسفندیاری
      دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۲۳:۲۴
      قلب عاشق پیشه ایی داری شک ندارم که اگر بخواهی و بخوانی آینده درخشانی در انتظار توست... خندانک خندانک خندانک
      سعید فلاحی
      سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۳
      درود بی پایان
      آرزوی موفقیت و پیشرفت رو براتون دارم
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0