دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
|
.
باران بزن به اشک قلم واژه گون بزن
بر این ستم به کشور غم موج خون بزن
.
بر سرزمین رستم و اسفندیار و کی
رگبار و سیل و بارش تند جنون بزن
.
ای ابر خفته درکش از آن خشم رعد و برق
بر اقتدار رفته طیِ این قرون بزن
.
باران بزن بشوی و ببر این رسوب سخت
قدری بر انفعال سکوت و سکون بزن
.
نفرین به ظلم وحشی و بر این کلید مکر
بر شعله های آتش قدرت قشون بزن
.
حالا که چشممان تر و هر روزمان شب است
از مُنتهای رحمت و بی چند و چون بزن
.
می سوزدم ز عمق جگر چون غریو درد
بشکاف و پاره کن تن و بر اندرون بزن
.
یا رب از این جهالت خلق تو خسته ام
باران گشایشی کن و قدری کنون بزن
.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضورتون بانو حکیمی ارجمند پایدار باشید انشاءالله | |
|
درود و سپاس از حضورتون بانو یوسفی گرانقدر سلامت باشید انشاءالله | |
|
درود و سپاس از حضورتون جناب نوری عزیز پاینده باشید انشاءالله | |
|
درود و سپاس از حضور شما جناب انصاری عزیز مانا باشید انشاءالله | |
|
درود و عرض ادب خدمت جناب شیاسی گرانقدر مزین فرمودید | |
|
درود بر جناب رفیعی شاعر و دوست گرانقدر سپاس از حضور و توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و ناب سرودید
رقص قلمتان هماره موزون