سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        پاییز

        شعری از

        پريوش سبوحي

        از دفتر بی حوصلګی هایم برای همه غیر از تو نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷ شماره ثبت ۶۹۱۱۹
          بازدید : ۴۶۴   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر پريوش سبوحي

        پاییز,همانند بهار عاشقان است
        همانقدر زیبا
        همانقدر مبهم
        در برگ ریزان پاییز
        با افتادن هر برگ از درخت
        عشقی جان تازه میگیرد
        باصدای خش خش برگ های پاییز
        عشق معنای تازه میگیرد
        با نم نم باران های دم صبح,
        و با باران های شدید غروب
        عشق بوی دیګری میگیرد
        با قهوه ای در غروب دلگیر
        عشق طمع شرینی میگیرد
        پاییز فصل عاشق ماندن است
        مبادا صبر کنی
        دل ندهی
        قدم نزنی
        عاشق نشوی



        #پریوش_سبوحی
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
        درود بانو
        زيبا و جالب بود خندانک خندانک خندانک
        کبری یوسفی
        پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۷:۴۶
        سلام مهر بانوی عزیز
        الهی همیشه با محبت باشی
        بسیار زیبا بود
        پایا باشید خندانک خندانک خندانک
        مجید شیاسی  مجید
        پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۲
        سلام درود برشما بسیار زیبا یا علی
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۲۱:۴۱
        درودتان بانو
        زیباااااااااااا
        خندانک خندانک خندانک
        سعید فلاحی
        دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۶
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک
        درود بر شما
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0