سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عاشق مردن

    شعری از

    پريوش سبوحي

    از دفتر بی حوصلګی هایم برای همه غیر از تو نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۶۸۸۳۰
      بازدید : ۶۷۲   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر پريوش سبوحي

    عاشق مردن را دوست دارم
    باز حداقل خيالم راحت است كه تا لحظه مرگ و پس از ديدار با عزرائيل هنوز عاشقت هستم
    قلبي كه غذا مورگان شده است هنوز برايت ميتپد
    چشماني كه ديگر ضيا سابق را ندارد و به گونه اي تيره و تار شده است باز به دنبالت ميگردد
    در دستانم هنوز گرماي اخرين اغوشت هست و هر لحظه داغ تر ميشود
    من ميدانم ان دو فرشته كه قرار است از من سوالاتي بپرسند قبل از هرچيز ميگويند
    اخر چرا؟
    با اينكه ميدانستي نمي ماند
    با اينكه ميدانستي دوستت ندارد
    با اينكه در قلبش جايي نداشتي
    اما تو تمام زندگي ات را به پاي او گذاشتي
    به گونه اي كه فراموشت شد زندگي
    آنگاه من ميمانم كه چه جواب دهم
    تو بگو، تو به من كمكي كن 
    اخر راست ميگويند
     
    الان ميفهمم كه چه كردي با من 
    ولي با اين حال باز دوستت دارم
    باز ميخواهمت
    چنان ويرانه در قلبم ايجاد كرده اي كه فقط دستانه تو آبادي بخشش است
    چنان زخمي در دلم كاشته اي كه فقط نوازشت مرهميسـت برايش
    چنان عشق در من ايجاد كرده اي كه فقط امدنت به من آسودگي ميبخشد
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۰۵
    خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۱۰
    خندانک خندانک خندانک
    عظیم شفاعت
    سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۱:۰۲
    خندانک خندانک خندانک
    یحیی بزرگی پور
    سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۰۲:۰۹
    جالب بود..و درگیر کننده ذهن
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    سعید فلاحی
    پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۳:۳۵
    درود و صد درود
    پاینده و زیبنده باد قلمتان
    خندانک خندانک خندانک
    مجید شیاسی  مجید
    جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۱۲
    سلام بسیارزیبادرود برشما
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0