سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        روشناي آسمان

        شعری از

        نادره فراهي متخلص به شيدا

        از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۶۸۷۹۹
          بازدید : ۱۵۶   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نادره فراهي متخلص به شيدا
        آخرین اشعار ناب نادره فراهي متخلص به شيدا

        هر روز در خيال خود
        غرق ترانه ميشوم
        تو نيستي كنار من
        پر از بهانه ميشوم
        بهانه هاي اشك هاي من تويي
        دليل بغضهاي زخمي نيمه شبان من تويي
        در اين سكوت وحشي شهر غريبه ي دلم
        درد تمام عالمي است ز دوري ات روي دلم
        من از تمام آسمان،به بال خود رسيده ام
        من از تمام عشق ها به سوي تو دويده ام
        حال كه سر رسيده است قصه ي ناتمام من
        به روشناي  آسمان سپردمت ماه دلم
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۵۷
        درود گرامی
        دلنوشته زیبایی است خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۳۳
        درودتان بانو شیدا
        زیبااااااااااااا
        خندانک خندانک خندانک
        کبری یوسفی
        يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۱۳
        درود تان بررگوار
        زیبا سروده اید
        درود خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0