سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        غزل هفتم

        شعری از

        هادی نژادهاشمی

        از دفتر دیوارها کلید نمی خواهند نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۶۸۷۱۸
          بازدید : ۴۱۷   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر هادی نژادهاشمی

        نوع نگــاه مـــن به تو اصلن هوس نبود
        محرم تر از تو با دل من هیچ کس نبود
        .
         
        آیـــــا برای روشنی مُــــدعای مــــــــــــن 
        افتــــــادنم به سجده برای  تو بس نبود ؟؟
        .
         
        تا پرسه های چشم تــــو در اشکهای من 
        ایـــــــــن مرد جز برابر تو مُلتــَمس نبود
         
         
        ڪوه ِ پر از غرور  و وقاری که هیچ وقت 
        چیزی جهان برای دلش جز قفس نبود
        .
         
        جز با حضور تو دل من زیر و رو نشد 
        با من به غیر ِ تو احدی هم نفس نبود
        .
         
        روزی که پا به جاده ی عشقت گذاشتم 
        هرگز هـــــوای شهر تو اینقدر پس نبود
        .
         
        پنداشتم که عشق تو یک عشق ماندنی است
        امـــــا نگــــو که جز هیجانی عبث نبود
        .
         
        آن کس که سخت در دل تنگم نفوذ کرد 
        وقتی صدا زدم که به دادم برس نبود
        .
         
        اما بدان همیشه بدان آن دلی که من 
        بر عشق بی هوای تو بستم هوس نبود
         
        هادی نژادهاشمی
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۱۷
        درود بزرگوار
        غزلي ناب و زيبابود خندانک خندانک خندانک
        سعید چرخچی
        چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۷:۲۶
        عالی بود
        قلمتان سبز خندانک
        کبری یوسفی
        پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ۲۰:۲۸
        درود هاااا برشما بزرگوار
        زیبا وعالی سروده اید چرخش قلمت شاد
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0