سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      چند رباعی

      شعری از

      سمیرا_خوشرو

      از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷ شماره ثبت ۶۸۱۹۱
        بازدید : ۳۷۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمیرا_خوشرو
      آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو

      چند رباعی

      با این همه بیچارِگی و در بِدَری
      پیداست که از حال دلم بی خبری!
      ای حضرت معشوق کجایی که مرا
      جز پوست دگر هیچ نمانده اثری!
      🌹🌹🌹
      پاییزِ بهارم شده پیدا ، چه کنم ؟!
      چشمانِ کویرم شده دریا ، چه کنم ؟!
      یک عمر به پای عشق او سوخته ام...
      افسوس که چاره بود حاشا ، چه کنم ؟!
      🌹🌹🌹
      در سایه ی سرد بی کسی سوخته ام
      بیهوده نگاه را به در دوخته ام
      با ضجّه زدن میانِ دریای سکوت
      انگار ، همیشه آتش افروخته ام!
      🌹🌹🌹
      ناخواسته در گیرِ نگاهت شده ام
      جادو یِ دو چشمانِ سیاهت شده ام
      از دور به لبهای تو صد بوسه زدم
      پر وسوسه از سیب گناهت شده ام!

      #سمیرا_خوشرو
      #شبنم
      #رباعی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      حدیث ابراهیمی (سوگند)
      دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۰۷:۱۷
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سمیرا_خوشرو
      سمیرا_خوشرو
      دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱
      درود بانوی مهر،سپاس🌹🌹🌸🌸🙏🙏💕💕
      ارسال پاسخ
      همایون طهماسبی (شوکران)
      دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۴۵
      درود بر بانو خوشرو
      بسیار زیباااااااااااا
      خندانک خندانک خندانک
      سمیرا_خوشرو
      سمیرا_خوشرو
      چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۳۴
      درود استادگرامی،سپاسگزارم از توجهتون بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏
      ارسال پاسخ
      طاهر معین
      سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۹
      همیشه سبز و مانا ، سپاس
      سمیرا_خوشرو
      سمیرا_خوشرو
      چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۳۴
      درود سپاس گرامی🌸🙏
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0