سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        تقصیر پاییزه

        شعری از

        شیرین سلاحی

        از دفتر ترانه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۶۸۰۶۵
          بازدید : ۳۲۱   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر شیرین سلاحی

        تقصیر پاییزه که شب طولانی و سرده
        تقصیر پاییزه که روز آبستنِ درده
        تقصیر پاییزه که من یک کوه غم دارم
        تقصیر پاییزه که من چشماتو کم دارم
        آغوشِ مرغِ شب به روی بغضِ من بازه
        بی تو دلِ تنگم فقط با گریه همرازه
        تقصیر پاییزه تبم آروم نمیگیره
        تقصیر پاییزه که قلبم داره میمیره
         
         
        شیرین سلاحی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
        خندانک
        درودبرشما خواهرعزیزم خندانک خندانک
        ترانه ی زیبایی قلم زدیدخندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        شیرین سلاحی
        شیرین سلاحی
        چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۸
        درود بانو جان سپاس از لطف و محبتت دلت شاد خندانک
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۰۳
        درود
        ترانه زیبایی است خندانک
        شیرین سلاحی
        شیرین سلاحی
        چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۹
        درود بر شما بزرگوار سپاسگزارم خندانک
        ارسال پاسخ
         موسی عباسی مقدم
        سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۰۹
        درود برشما بسیار زیبا بود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۴
        درود بانو سلاحی
        خندانک خندانک خندانک
        شیرین سلاحی
        شیرین سلاحی
        چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۹
        درود بر شما جناب طهماسبی سپاس از لطف شما خندانک
        ارسال پاسخ
        شیرین سلاحی
        چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۳۱
        درود بر شما بزرگوار زیبا نگاه شماست متشکرم خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0