جمعه ۲ آذر
مجموعه شعر (پیچک وحشی_روانپریش) شعری از مژگان بختیاری (پرتو)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۶۷۱۰۵
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مژگان بختیاری (پرتو)
آخرین اشعار ناب مژگان بختیاری (پرتو)
|
پیچکِ وحشی
بپیچ به دورِ احساسم ؛
همانندِ پیچکِ وحشیِ حیاطِ همسایه ،
که بدون مرز ؛
دیوار را به آغوش می کشد !
اینجا ...
میانِ مریم هایِ خوشبویِ دفترم ،
کنارِ سطرهایِ نخستِ نامت ....
جایِ تو خالیست !
وقتی مهربانیِ لبخندت ...
به تبعید می برد ،
تمام وجودِ یخ زده ام را !
چشم هایم را می بندم و ...
باز هم قدم می گذارم به آغوش خیالی ات ...
کاش این بار بلیط برگشتی در کار نباشد !!!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
_____________________
روانپریش
همه شبیه تو اند ؛
وقتی آدینه ها ...
میزان ِ دلتنگی ام ؛
به وضعیت ِ هشدار می رسد !
سیگارهای ِ بهمنت را این جماعت ؛
عجیب شبیه تو می کِشند ،
دست ِ خودم نیست ؛
روانپریشی شده ام که ...
بدون ِ هماهنگی دل از من برده ای !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بودند