سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
امشب حرمت کنج ِ دلم ولوله دارد
بیچاره دلم (از) غم ِ خود هِی گله دارد
با گنبدِ مینات رضا ! شاه ِ خراسان !
این دل هوسِ هِی هِی و هَم هلهله دارد
تشنه لبم و (چشم ) به یک جرعه ی نابت
تو ساقی و می در کفِ تو مشعله دارد
شوقِ سَرِ کوی تو مرا خوانده و انگار
این خانه یکی سَرور ِ باحوصله دارد (عالییی )
یا ضامنِ آهو ! به پناه آمده ام باز
نازِ تو خریدار و غمت هروله دارد
بر پنجره فولاد ِ تو ( آویز ) نگاهم
(بر ) هر نگهی غمزه ی تو مسئله دارد
ای حضرتِ شاهان که ( گدای ) تو به اینجا
(همراهِ دلی رُقعه گشا ... سلسله دارد)
دیگر تو مران از در (و ) درگاهِ کریمت
جانا که مزینانی حزین مشغله دارد
درود و احترام
سبحان الله خیلی زیباست و دلگشا
زیارت قبول و
التماس دعا