جمعه ۲۵ آبان
بیوه شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۶۶۶۷
بازدید : ۱۱۱۱ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
جوانی به پیری چو قد خم نمود
مرا چهره زین غصه در هم نمود
بر این عمر کوتاه دراز آرزو
به هر لحظه اش عمر من کم نمود
امید بلنــدم به کوتاه عمر
مرا ملعبه نزد عالم نمود
نویسم اگر ز آن همه من کتاب
به دریا نشاید قلم نم نمود
به دیروز گفتم که فردا شود
رخ امروز در قلعه ماتم نمود
و امروز فردای دیروز ماست
فلک قرعه بر نام حاتم نمود
درو کرده ام آنچه خود کشته ام
نباید گله جز ز آدم نمود
نجستم من هرگز جمال جهان
که این بیوه بسیار ماتم نمود
جهان را ندادم پشیزی بها
دل بیکران چون به نامم نمود
ز نیکو سرشتان چرا غافلی
رهایی ز غم دین خاتم نمود
ز (طوفان) نشد حاصلی دیده ایم
فقط رنج و محنت فراهم نمود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.