سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      فصل کوچ

      شعری از

      مبینا واعظی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ۰۳:۱۹ شماره ثبت ۶۶۰۸۶
        بازدید : ۳۶۳   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مبینا واعظی
      آخرین اشعار ناب مبینا واعظی

      آن شب از فاصله ای دور نگاهش کردم
      او ندانست چه مغرور نگاهش کردم
      فصل کوچیدن مرغان زمستانی بود
      برف و بوران شد و رنجور نگاهش کردم
      منتظر ماند که اهسته صدایش بزنم
      مثل یک وصله ناجور نگاهش کردم
      قسمت امد که به فریاد دعایم برسد
      کاشکی باز شود این گره کور نگاهش کردم
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ۰۵:۰۱
      درودبرشمابانو خندانک
      بسیارزیبا بود خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مصراع پایانی اش فقط انگار مشکل وزنی داشت
      موفق باشی نازنین خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ۲۰:۱۱
      درود بانو
      زيبا بود
      جسارتا موزون بنظر نمي رسد
      مثلا مقطع خندانک خندانک خندانک خندانک
      مبینا واعظی
      مبینا واعظی
      سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ۰۱:۰۶
      بله اشکالاتی دارد. درست می فرمایید
      ارسال پاسخ
      مبینا واعظی
      دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ۰۶:۴۲
      ممنونم. بله فرمایش شما درسته. انشالله اصلاحش می کنم. ممنون
      عظیمه ایرانپور
      دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ۰۸:۰۳
      درود بر شما
      زیباست
      قلمتان سبز خندانک
      مرتضی سلیمی
      دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
      سلام
      زیبا بود
      قلمتان مانا خندانک خندانک خندانک
      احسان فلاح رمضانی
      جمعه ۹ شهريور ۱۳۹۷ ۰۸:۴۲
      سلام.عالی بود.موفق باشین
      همایون طهماسبی (شوکران)
      چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ۲۰:۰۵
      درود بر شما بانو
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0