جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
خالق من خدای من
بنده منم خار منم علت اعماق تویی
شمس تویی ماه تویی قبله ی عشاق تویی
چاره تویی درد تویی درد بکن درد مرا
خاص تویی زار منم خالق ارفاق تویی
شعر تویی بیت تویی مرشد هر غیب و نهان
دوست تویی خصم منم عالم اخلاق تویی
باغ تویی سار تویی گل به سری در همه جا
روح تویی جسم منم خالق و خلاق تویی
صبر تویی سور تویی صابر غم های جهان
مهر تویی جور منم حامی و مشتاق تویی
هر چه بگویمش تویی نور تویی نور تویی
گفت که ای روح غزل بانی اطلاق تویی
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیز گوارایتان باشد از اظهار نظرتان صمیمانه متشکرم پرفروغ و پابرجا باشید | |
|
ممنونم همچنین برای شما آرزوی توفیق دارم | |
|
درود سپاسگزارم شاعر گرامی همچنین برای شما نیز آرزوی توفیقات روز افزون دارم | |
|
درود بر شاعر شیرین سخن نظر لطف شماست که اشعار من را می پسندید گوارای وجودتان باشد استدعا می کنم شرمنده نفرمایید اشعار نغز و زیبای شما یقینا باعث خواهد شد آوازه ی شاعران جهان شوید موفق و موید باشید | |
|
درود بر شما سپاسگزارم از توجهتان مهربانو گوارایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست