جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمود قائمی زاده (ربیعا)
آخرین اشعار ناب محمود قائمی زاده (ربیعا)
|
دستی تکان دهی و ابرها به هم زنی
سیر قطار
در هم تند نقوش حاشیه را
سوت قطار!
دست تو!
تصویر گنگ بیابان پیش رو!
گویی قیامت است
در هم تنیده گشت قامتت
با نقش ریل و بیابان و ایستگاه
دستی تکان دهی و دورتر شوم
سوت قطار نیست این
صور تو است
وتو
پروردگار صور
سمفونی جهان مرا همچو آن مَلَک
نُت به نُت
بر پردههای سیاهی قلم زنی.
بر ریل میخزم و دور میشوم
در هم تنیده گشت قامتت
با نقش کوه و بیابان پیشرو
پایان ماجرا
من دور می شوم
چون نقطه میشوی
بر سطر آخر این قصه و تمام!
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما و سپاس که وقت گذاشته و مطالعه فرمودید🌺 🌺🌺 | |
|
سپاس استاد گرامی | |
|
ممنون که مطالعه فرمودید | |
|
سلام رفیق. سپاس گزارم از لطفی که به من دارید. ما تلمذ میکنیم در محضر شما قربان🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.