جمعه ۲ آذر
پرستو شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۶۳۳۶۱
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
هنوز با خیالت شبام روشنه
هنوز دل دله عاشقی با منه
هنوز وقتی بازم نگام میکنی
یه حس قدیمی تو قلب منه
نمیشه نگاهت فراموش من
هنوز یادت اینجاست تو آغوش من
نمیشه نباشی نمیشه بری
بمون خاطرات فراموش من
ازین دلهره که نباشی میگم
به گلدون تن مرده خونمون
پرستوی بارونی عاشقم
سفر کن دوباره به این لونه مون
خداحافظی لحظه مرگمه
خدا خواست نباشی خدا خواست بری
افق تا افق روشنی پشت تو
پرستوی من رو به شب کاش نری
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون | |
|
سلام
ممنون | |
|
سلام
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.