سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      گریه کنم

      شعری از

      محمد جعفری (کیوان)

      از دفتر تنهایی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۰۲:۴۲ شماره ثبت ۶۳۲۶۳
        بازدید : ۶۱۱   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد جعفری (کیوان)

      آسمون ابری شده انگار میخواد  بارون بگیره
      مگه بارون بیاد قدری دلامون جون بگیره
      میگم  گریه کنم، شاید دلِ ابری بسوزه
      یکم گریه کنه ابرو دل عاشق نسوزه
      امروز اگه دل بی قرارِ
      اُمید  به زندگی نداره
      فردارو که دیده نازنینم
      سر پنجه تقدیر چه داره
      پشتِ درِ بسته
      چشماشو نبسته
      جامونده  نگاهش تو خیالیت
      باز تنگ غروبه توی  تنهایی نشسته
        
      میگم گریه کنم  شاید دلِ ابری بسوزه
      یکم گریه کنه قلبِ منه عاشق نسوزه
      میگم  گریه کنم سنگ سیاه دل بریزه
      که شاید  لحظه ای چشم بحالِ ما بدوزه


      #محمد_کیوان_جعفری
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۳۷
      درود گرامی
      ترانه بسیار زیبا و دلنشین
      دستمریزاد خندانک خندانک خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۳۸
      سلام

      🍃🌸🍃بهار تا دروازه هاى شهر
      رسیده
      و رستاخیز
      دوباره درگیتى دمیده
      و من در دعایی
      خاضعانه به درگاه
      یگانه مدبّر هستی
      احسن الحال را
      درلحظه لحظه ی طول عمرِ باعزت و شاد
      برای شما آرزو دارم 🍃🌸🍃
      مینا رسولی
      دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۴۴
      سلام و عرض ادب
      عاشقانه هایتان پایدار
      خندانک خندانک
      لیمان ثاقب
      يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۶:۱۷
      درود برشما خندانک خندانک خندانک

      دستمریزاد خندانک خندانک خندانک

      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      رقیه یاوری زاده(ازل)
      دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۲۵
      درود برشما
      زیبا سرودید
      مانا باشید
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0