شنبه ۳ آذر
رباعی ( ۱ ) شعری از محمدرضا حسینعلی
از دفتر رباعیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰ شماره ثبت ۶۲۶۶۴
بازدید : ۴۹۵ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی
آخرین اشعار ناب محمدرضا حسینعلی
|
گر بوی تو را باد به هر سو ببرد،
هوش از سر خلق، عطر شب بو ببرد
رویت چو مه است و دیدگانت خورشید
ای وای اگر که آسمان بو ببرد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما بانو
سپاسگزارم زیبا، نگاه شماست به سروده ناپخته این حقیر
مهرتان پایدار | |
|
سلام و درود بر شما جناب استکی عزیز
از لطفتان بسیار ممنونم
خداوند نگهدارتان باشد
یاحق | |
|
سلام و درود بر شما بانوی گرامی
از لطفتان ممنونم
زیبا نگاه شماست
روزگارتان خوش | |
|
سلام و درود بر شما بانو سپاس از لطفتان مهرتان مانا | |
|
سلام ودرود جناب دژاگه
ازلطفتان ممنونم خوشحالم که پسندیدید
در پناه خداوند باشید
| |
|
درود بر شما بانوی گرامی
سپاس بابت حضور سبزتان
برقرار باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب رفیعی عزیز ممنون از نگاه پر مهرتان بزرگوار لطفتان مستدام
| |
|
سلام و درود بر استاد انصاری عزیز و گرامی از لطفتان سپاسگزارم و حضورتان را ارج مینهم
حق نگهدارتان
| |
|
سلام و عرض ادب بانوی ادیب
زیبا نگاهید
سپاس از لطف بیکرانتان
مهرتان پایدار
| |
|
درود بر سما بانوی ارجمند سپاس از حضورتان سبز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.