جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
اگر از من بپرسی تو چه کس را خوبتر دانم
بگویم آن تویی جانا که با نامت غزل سازم
شکیبا درخشانی متخلص به روح الغزل
|
نقدها و نظرات
|
گوارای وجود شاعرانه تان بانوی شاعر مهرتان پاینده
| |
|
درود بر شما من ویرایش نکردم همان بیت است بالاخره هر فردی نظری دارد شاید فردی که فرمودن بیت من اشتباهه از جهت دیگر نگاه کرده اند بسیار سپاسگزارم | |
|
درود بسیار از آشنایی با شاعران توانمند خرسندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به
خوبترین که معلومه حافظه