سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دولت ها ی روزگار

      شعری از

      حسن بیات (میرزا)

      از دفتر شعرناب نوع شعر مسمط

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۶۱۴۶۶
        بازدید : ۵۰۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسن بیات (میرزا)
      آخرین اشعار ناب حسن بیات (میرزا)

       
      ساغر و پیمانه بود
      یار و حرم خانه بود 
      ادیب و فرزانه بود 
      دولت شاهانه بود 
      در دوره ی شهسوار 
       
      چوب و فلک خانه بود 
      وزیر فرزانه بود 
      کافه و میخانه بود 
      بستن عهد نامه بود 
      امضا شده با تزار
       
      سخت گذشت روزگار 
      خلق شدند دست به کار 
      سلسله ها بر کنار 
      دولت ما شد بهار 
      یارانه شد اضطرار
       
      نفت به مردم رسید 
      سوز گرانی وزید
      موج به سبزی خزید 
      دولت آن سال دید 
      مردم خود بر مزار 
       
      دولت دیگر رسید 
      مستی مردم پرید 
      قفل زده با کلید 
      دولت مردم امید 
      عوارضی بر قرار 
       
      #میرزا
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۲۰:۱۹
      درود گرامی
      بسیار هنرمندانه و زیباست
      مبین مشکلات جامعه ما
      دستمریزاد خندانک خندانک خندانک
      حسن بیات (میرزا)
      حسن بیات (میرزا)
      دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۲۲:۲۲
      درود بر شما
      سپاسگزارم بزرگوار خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      وحید کاظمی
      دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۵
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      حسن بیات (میرزا)
      حسن بیات (میرزا)
      دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۲۱:۱۱
      درود و سپاس خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0