شنبه ۳ آذر
نرسیدم به صورت اصلی شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۶۱۳۵۳
بازدید : ۳۹۰ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
با خطوط سیاه درگیرم
با هزاران سپاه درگیرم
بسکه گم گشته ام به علتها
با تمام نگاه در گیرم
حکمت و فلسفه نمی دانم
همه با اشتباه در گیرم
رهنمایان رفیق راه زنند
با دلیلان راه در گیرم
پشت شبها اگر شدم پنهان
کی به اصل پگاه در گیرم
نرسیدم به صورت اصلی
که به خورشید و ماه درگیرم
مانده ام پشت حق وباطل خویش
گاه تسلیم و گاه در گیرم
سایه سایه فرار روشنی است
با خود خویش خواه در گیرم
شده ام جمع با گنه کاران
منکه با هر گناه در گیرم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.