شنبه ۳ آذر
دختر برف شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۰ شماره ثبت ۶۱۳۲۶
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
باتو هستم
گل قرمزگل بابونه سلام
باتوام مادر طوفان وتگرگ
دختر برف
صبحها بانگاه تو فقط آینه ها بیدارند
موی تو باعث خوشبختی من خواهد شد
شعر من بالب توآوازش را می خواند
من نمی ترسم اگر
موی تو شبهای مرا لمس کند
ترسم این است
کبوتر از بام
بر سر سادگی ی سیب لبت بنشیند
و پرستوی شب زلف تو بی خانه شود
موسی عباسی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
|
غزلت چون دل شیدا شدگان زیبا بود/گرچه در دفتر و خط است ولی دریا بود /نه غلط گفتم اگر واژه ی دریا بردم /خود ز دریا سر و از معجزه ی موسی بود تقدیم به شما بداهه بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و خوش آهنگ