سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      تویی ملودی باران

      شعری از

      علی برهانی(ودود)

      از دفتر ودود نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸ شماره ثبت ۸۰۶۵۷
        بازدید : ۹۹۶۰   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی برهانی(ودود)

      صدای ارسالی شاعر:
      یاودود
      تو چون ملودی باران
      پیانو میزدی دختر
      به انگشت تو من ایمان
      به گوش من تویی منبر
      نکرده عهد ترسیدی
      به شهد اشک شب کردم
      به ناز و عیش خندیدی
      به ساز عشق رقصیدم
      زه تار موی ناکوکت
      صدای دلبری امد
      ببین تو حال مفلوکم
      به غیرت را نمیخاهد
      تویی شیرین و زردالو
      و بذر تو دهد حاصل
      زه دست و مویت ای بانو
      به سر زده بگویم دل
      علی برهانی ) و دود
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۰۵
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک خندانک
      علی برهانی(ودود)
      علی برهانی(ودود)
      شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۵۴
      سپاس استاد گرامی
      ارسال پاسخ
      مسعود میناآباد ( مسعود م )
      دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۴۷
      سلام :

      درود بر شما گرامی شاعر
      -------------------------------------- خندانک
      مرغ آمین
      دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ۰۶:۴۴
      درود
      بسیار زیبا بود خندانک خندانک
      میکس ومستر هم عالی💙
      علی برهانی(ودود)
      علی برهانی(ودود)
      چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶
      درود بر شما
      ارسال پاسخ
      مرغ آمین
      دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲
      سلام
      چرا نظر توصفحه تون بعضی موقع ها ثبت نمیشه
      نمیدونم چرا اینجوری
      ایندفعه امیدوارم ثبت بشه

      درود

      بسیار زیبا
      وهنرمندانه بود خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      علی برهانی(ودود)
      علی برهانی(ودود)
      چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۳۷
      ممنون بزرگوار
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0