دوشنبه ۵ آذر
روزی با آن حروف سبز جنگلی ات شعری از مستانه دادگر (ماهور)
از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۰۴ شماره ثبت ۶۰۹۳۴
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
ای مهربان!
ای آشنا!
روزی با آن حروف سبز جنگلی ات
بند بند زخمی مرا
دوباره
بنویس!
ابرهای شوق در دستهای تو
خاکستر هراس
در استخوانهای من!
ای نازنین!
روزی با آن بهار چیره دستت
برگ ریزان حسرت را
از سطر سطر شانه های من
به یغما ببر!
ای مهربان!
ای آشنا!
روزی
با آن حروف روشن دیر آشنایت
تنها
تنها
بر افق سینه ی من
ادامه ی خورشید باش!
ادامه ی خورشید باش!
#مستانه _دادگر
#ماهور
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از اینکه مرا خواندید | |
|
سلامو عرض ادب خدمت استادم...سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست