جمعه ۲ آذر
بعد از تو از دلم گله سر زد ...عزیز جان! شعری از مریم صفری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۵ شماره ثبت ۶۰۹۱۵
بازدید : ۳۴۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مریم صفری
|
بعد از تو از دلم گله سر زد عزیز جان ،
شادی بدون حوصله پر زد عزیز جان !
می رفتی از خیالم، اگر گریه می گذاشت!
شب شد دوباره یاد تو در زد عزیز جان،
از تلخی نبودن تو می نوشتم و ..
نامت به این ترانه شکر زد عزیز جان !
بردم تو را میان حریفان ولی غمت
خیلی به جان خسته ضرر زد عزیز جان !
گفتی نشو اسیر خرافات، خب ببین
دشمن به ما چه ساده نظر زد عزیز جان !!!
چیزی نمانده بود تو هم عاشقم شوی ،
بر طالعم قضا و قدر زد عزیز جان !
خوردم ز جای خالی تو زخم و... مُردنم
باید در این زمانه بیارزد عزیز جان !
#مریم_صفری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود