چهارشنبه ۳۰ آبان
جا تنگ است شعری از محسن حسینی (گمنام)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۰۷ شماره ثبت ۵۸۳۸۰
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محسن حسینی (گمنام)
آخرین اشعار ناب محسن حسینی (گمنام)
|
دیگر جای ماهی تنگ
تنگ است
جای گل گلدان
جای نفس کشیدن در هوای آزاد
تنگ است
مست فریب چشمت بودم
ولی چه کنم که دیگر قلب تو برای من تنگ است
حتی اگر آسمان این بار را نتواند بکشد
دل دل پرستم برای درد کشیدن تنگ است
دلا! چرا خوری غم ؟
اینجا برای همه مستان تنگ است
خسته ام
نه از این دنیای تنگ
نه از این مردم دورنگ
چون لیلی ام ملک هفت آسمان است
دلم برای پر کشیدن تنگ است ...
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون من در مقابل شما اساتید چیزی نیستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست