جمعه ۲ آذر
امام رضا علیه السلام شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۵۸۲۳۲
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
حال من بد شده نمی دانم
از چه رو این همه هراسانم
همه آرامشم تویی وقتی
من کنار تو در خراسانم
شاهه مشهد کرامتی فرما
راه و رسم ادب نمی دانم
وقتی اذن دخول می خوانم
خیره بر گنبد تو می مانم
السلام علیک یا سلطان
السلام علیک ای جانم
مستم امشب ز باده ات ای دوست
بینه صحنت دوباره میخوانم
آمدم آمدم پناهم ده
دست خطی تو بر امانم ده
بی گمان دست من را گرفته ای اما
تو یقینی بر این گمانم ده
اولین بار آمدم مشهد
با پدر بینه صحن آزادی
گفت یادم نمی رود آقا
این پسر را شما به ما دادی
یسمعون کلامی ای آقا
حرف من را شنیده ای بی شک
قلب من را اگر که بگشایند
یا رضاجان شده برویش حک
حرف آخر! به وعده ات دلخوش
تو طبیب و منم چو بیمارت
یاد من باش ایها الارباب
من سه جا منتظر به دیدارت
پنج شنبه 12/05/1396
ساعت : 02:50
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یا ضامن آهو