جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آرزو نامداری (عتیق)
آخرین اشعار ناب آرزو نامداری (عتیق)
|
زندگی با همه خوب و بدش
زندگی با همه بیش و کمش
یه عشقه
یه عشق ناتمومه
یه عشق بی نشونه
یه عشق که سر نداره
یه عشق که ته نداره
گاهی میشه یه قصه
یک قصه، پره غصه
گاهی میشه یه رویا
وهم و خیال یه دنیا
گاهی به هم می نازیم
گاهی به هم می بازیم
گاهی سر قصه ایم
گاهی ته قصه ایم
اونکه به به ته رسیده
به قصه هاش می خنده
بعدش میون خنده
پند میده و پندانه
جوان نورسیده
پندو نمی پذیره
می خواد خودش بسازه
یک قصه بی غصه
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد بزرگوار ممنونم بسیار ممنونم سرافراز باشید | |
|
سلام بانوی عزیز ممنون از لطف همیشگی شما سلامت باشید | |
|
سلام استاد مهربان نظر لطف شماست برقرار باشید | |
|
سلام استاد مهربانم ممنون از محبت و صفای شما عاقبت به خیر باشید | |
|
سلام آقای کارگر گرامی ازلطف شماسپاسگزارم | |
|
سلام آقای صادقی ممنون از حضورتان پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همیشه زیبا و امید بخش میسرایید
شاد باشید