سر آغاز کلام نام خداست
بجز آن کلامی نارواست
******************************
به گل بنگر
به زیبایی گل بیندیش
خارهایش را می بینی
آن نشانه صداقت اوست
خارهایش را پنهان نساخته
آنها برای حفظ اوست
تو نیز چون گل باش
گلی صادق
با طراوت و قشنگ
عطر آگین
زیبا و دوست داشتنی
ولی خارهایت را به رخ کش
در مقابل پلیدی ها محکم باش
از خارهایت جهت دست درازی ناپاکان سود بر
ولی زیبایی پاکی را
با قدم هایت
با نگاه هایت
با کلامت
و حفظ پاکی ها
به همگان بیاموز
و جاودانی شو...جاودانی
*********************************
پاکی ها پا بر جاست
و سیاهی ها رفتنی است
در رگ تو نیست سیاهی
جز این هست تباهی
*********************************
پشت این چهره های فریبنده
چه نقشهایی بازی میکند روزگار
*********************************
به اشکهای گریزان دل مبند
پرنده دلت را آشیانه گرگها مکن
*********************************
هستی ات را بشناس
آن که جان آفرین توست
*********************************
*****************************
ناصح و زیبا ست