دردم دیگرچیست؟آن بغض های شبانه
دردم چیست؟اشک های مخفیانه
مغهوم دردهاراچه کسی می داند؟
که آهنگ ای کاش ای وای می خواند؟
خداتنهاکسی بودکه گلهاراچید
نه توبودی مست ونه من بلکه اودید
ازحرفهاوگلایه های شعرنو
من خسته شدم نه خسته بودم ازتو
فرشته ی مرگ رامن می خواستم اما
فرصت دوباره ای دادبه من خدا
تا کی بایدچشم هارابرنبودن بست؟
مادروپدر:خواهروبرادرهست؟
دلکوچک سرخ من تاب ندارد
چراکه هرروزاومداوم می بارد
هنوزدردرانشناختیددردرامی گویم
آنکه سرنمازباخدا می گویم
شایددیوانه ام بخوانیدمن هستم
من درهارابرروی شادی ها بستم
عاشق که شدم بدجوری شکست خوردم
شب هاازترس تنهایی می مردم
خداوندبودکه به خلوت من سرزد
زمانی که اولین عشق من پرزد
ازمهربانی بی حدش می آسودم
امامن بنده ی بد:ناشکربودم
روی زمین دنبال یاری می گشتم
غافل همه چیزاوبودکه می پرستم
من که خیلی پستم ازهمه بیزارم
ازاوناکه بخاطرشون بیدارم
قیمت محبت بیشترازطلاست
همه بدونن تودلم فقط خداست