جمعه ۲ آذر
عاشقانه ها شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ۱۳:۰۲ شماره ثبت ۵۷۱۷۲
بازدید : ۳۹۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
عشق مرا هرگز به سخره نگیر
تمام داده های
رویاهای صادقانه ام را
آنگاهی که سحرگاهان
آسمان چشمانت
بر سجاده عشقم نجوای
عاشقانه می ریزد
وهبوط ژاله وارهای سپیدت
از لابلای قنوت
گونه هایت
تجسم جاری آیه های
لبانت
پیشانه ات را همچو بید
بوسه میزنم
توای قبلگاه وجودم
چه غریبانه مست جمالت میشوم
توای کعبه آمال
فرزانه_ایروانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب احمد زاده گرامی
سپاس بیکرام تقدیم به نگاه زیبایتان
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌻🌻 | |
|
سلام ودرود جناب انصاری گرامی سپاس از توجه زیباتان
پیشکش احساستان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.