يکشنبه ۴ آذر
داعش شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۵۶۴۲۷
بازدید : ۱۰۳۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
از این هیاهوها نمی ترسیم
حتی نفس با مکث میگیریم
ما لحظه ی شلیک پی در پی
همراه با هم عکس میگیریم
قوم عجم ترسی ندارد از
این سر صدای وز وز آلوده
ما شیرمردان شب جنگیم
قاموس ما تا بوده این بوده
با انتحارت هرکجا باشیم
مانند دریا موج میگیریم
گرچه به ظاهر میکشی اما
ما با شهادت اوج میگیریم
ما عاشقان کشور ایران
از شیعیان قوم سلمانیم
حب الوطن جزعی ز ایمان است
ما نسخه ی اصل مسلمانیم
#علیرضا_مسیحا_تلخابی
پنج شنبه ۱۸خرداد ۱۳۹۶
ساعت: ۱:۳۰ بامداد
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از حضور پر مهرت در حضور شما شاگردی میکنم و درس پس دادم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از شیعیان قوم سلمانیم
حب الوطن جزعی ز ایمان است
ما نسخه ی اصل مسلمانیم
درودتان
حضرت استادم....
هزاران درود بر اندیشه ی پاکِ زلالتان.....
متاسفانه این چند روز با حمله ی تروریستی (داعش)تهران ...
به نوبه ی خودم تسلیت عرض می کنم....
برای رهبر کبیر انقلاب (حضرت ایت الله خامنه ای ) و سربازان فداکار کشورمون....ارزوی سلامتی دارم....
<< >> << >>