يکشنبه ۴ آذر
نبوغ شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر بداهه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۵۶۱۲۲
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
✍✍✍✍
.
.
.
... نه کم است نه بیش
شاعر دور تر از فرشته هاست
حدود ساعت دنیا شکست
جغد سیاه...
از کنار شب گذشت
بیا ضخامت شیشه را با لبانمان، هاااا کنیم
نابغه از عشق !
... سرخی آتش بپا کنیم
روی صدای برکه، قید گیسوان خود زنیم
سستی خاک را ، با طعم زندگی خوریم !
گوش...ات بهوش
نشسته بر بام معمّا ٬ خـــــِرَد
.
.
.
.
✍ ح . رزاس
✔نبوغ ▫۹۶۰۲/۲۴
|
نقدها و نظرات
|
درود ها ارجمند و سپاس از حضور و همراهی ارزشمند تان | |
|
درود ها جناب استکی و سپاس فراوان از اینکه میخوانید به مهر | |
|
درود ها ارجمند متشکرم از همراهی ارزشمند تان به مهر | |
|
سلام دوست عزیزم و حضور ارزشمند و فهیم تان هماره زیباست دوستتان دارم | |
|
درود و سپاس فراوان ارجمند ارادت و احترام مرا بپذیرید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.