جمعه ۲ آذر
تو که باشی شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۵۵۸۹۶
بازدید : ۶۱۳ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
تاریکی را پر می دهم
کلاغِ شومِ شعرهایم را
فصلِ چلچله هاست،
سپیدِ سیاه
خنثی می شود
خاکستریِ بی معنا
عشقی یک طرفه.
تو که باشی
شب را می کُشم در نقاشیِ نور
وقتی چادر سپیدت را بر سر می کِشم،
کور می شوم با برقِ چراغت
در بسترِ لطافت
تا آغوش برفی ات را شعله ور کنم
نور پراکَنم
از ناله ی نوازشت،
ببوسمت
که به خنده ای طلوع کنی
و با پرتو لبت
غنچه وا کند
آفتابگردانِ سر به هوایم.
تو که باشی
سپید می شود
دلم،
بستر رویا
و شعرهایم.
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و درود بانوی مهرم خوش آمدید سپاس از مهرتان | |
|
دورد و عرض ادب استاد استکی بزرگوار خوش آمدید سپاسگذارم | |
|
سلام و درود جناب بدر منور نمودید خوش آمدید بزرگوار | |
|
سلام و سپاس استاد وررنجانی عزیز خوش امدید مهر نگاهتان ماندگار | |
|
درودها استاد عزیزم جناب ملایری سپاس از لطفتان خوش آمدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.