شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
سرود ولادت امام زمان
شاعر:رسول چهارمحالی
سبک:سلطان علی موسی الرضا
یا مهدی صاحب الزمان(2)
*******************************
دل من اسیر نگاته،در انتظار صداته
دیونه ی آوای مهدی،انا بقیه الله
برای،وصال،یه عمریه که بی قرارم
همه زندگیم رو،صدقه سری تو دارم
********************************
شب شب عید نگاره،فرشته ها شادی میاره
خونه ی آقامون عسکری،غرق نور نگاره
اومده،به عالم،سلطان عشق و ایمان
تا که ما،فخر کنیم،اومده صاحب الزمان
********************************
سرخی دلم چون عقیقه،با ناز نگاهت رفیقه
انگار تو صحن جمکران،در انتظار تو عزیزه
اگه خاک،صحنت،بشینه رو سر کار تمومه
آتیش ،جهنم،به عاشقای تو حرومه
*******************************
آبروی کل جهانی،صاحب عصر و زمانی
منتقم کراری تو،صاحب تیغ ذوالفقاری
شدم نوکر تو به دعای مادر تو
تموم زندگیم فدای تو و مادر تو
********************************
پاییز دل من بهاره،ستاره از آسمون می باره
دوباره سینه ها بی قراره،بی قرار عشق نگاره
بهشت با،دل من،به نام تو وصله بسته
کعبه با ،وجودت،در انتظار ظهوره
********************************
شب شب عید سعیده،حجت حق ز ره رسیده
خاتم عدل و امامت،مهدی زهرا رسیده
اومده،تا کنه،عالمی رو با صداقت
عدل و داد ،رو بده،صدقه سری واسه امت
*******************************
عیدی می ده حضرت زهرا،مکه مدینه کرب و بلا
خانوم بیا تو نظر نما،برای فرجشون دعا نما
ظهور،مهدیت،دعای آینه ها شد
جن و انس،وملک،منتظر عشق خدا شد
.....................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.