يکشنبه ۴ آذر
چند کوتاه1 شعری از حجت اله یعقوبی(سکوت)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ۰۸:۴۹ شماره ثبت ۵۵۰۹
بازدید : ۶۶۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر حجت اله یعقوبی(سکوت)
آخرین اشعار ناب حجت اله یعقوبی(سکوت)
|
1.در بسترِ سردِ زانوانِ تنهایی، پیله می بندم
از هراسِ آنکه عزیزانم را وا نگیرد، تبِ هشیاریِ من!
که سخت
می پیچم در خویش،
چونان بارداری
که توانِ زادنش نیست!
___________________
2.در هم شکننده تر از مرگ است،
تورا، چراغی افروختن
و سراسر، سوختن...
چونان بغضِ کبودِ یک واژه
در گلو گاهِ آتشفشانم!
___________________
3.در تو چاره ای،
با من، گزیری!
دریا دریا، واژه های مهربانی را
به سویِ تو روانه کرده ام،
هم مگر، آب شوی
در معصومیّت نگاهم!
ناگزیرم مکن
به یخواژه ای
بیچاره ات کنم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.