دوشنبه ۵ آذر
بهار شعری از محمد پازوکی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۹:۴۴ شماره ثبت ۵۴۳۹۲
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب محمد پازوکی
|
من با بهارِ چشم تو آغاز میشوم ،
در زیرِ بارشِ بارانِ ریزِ فروردین ! ؛
همراه با تراکمِ عطرِ شکوفه ها ،
در کوچه های شهر .
آغازِ نو بهارِ چشمِ تو تنها بهانه ایست
اینجا ...
برای ماندن من در کنارِ تو.
دست مرا بگیر !
ما ... سبز میشویم .
+++++++++
+++++++++
بهار ، میرسد از راه !
بیدار میشوند ؛
سبزه زار و درختان و لاله ها .
من خواب میروم ! ؛
هوا ... هوای بهار است .
محمد پازوکی
|
نقدها و نظرات
|
و سلامی به شما از ته قلب ! دلگرم میشویم از حضور مهربانانه ی شما . سلامت و شاد باشید به عشق . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استاد بزرگوارم
بسیار زیبا.........لهجه ام بهاری شد
🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹
🌹🌹
🌹