چهارشنبه ۲۳ آبان
و من با خود غریبه ام شعری از مهدی زاهدی (م مهرپرور)
از دفتر رهاورد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۹:۴۱ شماره ثبت ۵۴۳۹۱
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مهدی زاهدی (م مهرپرور)
آخرین اشعار ناب مهدی زاهدی (م مهرپرور)
|
آه زیبای من
شب سنگینی است امشب
در اتاق کسی می زند قدم
کسی که با من غریبه است
آیینه ها دروغ می گویند
شمع ها می خندند
ستاره ها لوچ اند
در حضور خیال تو
پیانوی تنهایی می نوازد
دقیقه ها دست می زنند
درِ اتاق، باز شد
کسی آمده است به دیدار
با قلبی که از تو تهی ست
و لیوانی شکسته در دست
در اتاق می زند قدم
دفتر را باز می کند؛
و در انفرادی اش شعر می شود
و اینگونه...
آه زیبای من
چه شبی است امشب
که من با خود غریبه ام
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاس فراموش کردم گزینه نقد را فعال کنم:))) | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود